31 lipca 2017

nocna owsianka z serkiem wiejskim

owsianka z lodówki, na zimno z serka wiejskiego podana z jeżynami





Przepis:
jedna porcja

200 g serka wiejskiego
40 g płatków owsianych błyskawicznych

Wieczorem serek wiejski zmiksować na gładką masę, wymieszać z płatkami, przełożyć do wybranego naczynia. Naczynie z owsianką wstawić do lodówki na całą noc. Rano podawać z ulubionymi dodatkami.

smacznego







Nie mogę powiedzieć, że wracam tu na stałe - skłamałabym, ale na pewno chciałabym tu być częściej. Lubię to miejsce, mój kawałek internetu, z którego jest całkiem zadowolona. Od założenia mojego pierwszego śniadaniowca sporo w moim życiu się zmieniło - w pewnym stopniu dorosłam, poznałam kogoś wyjątkowego, a same blogi śniadaniowe wymarły. Minęły trzy lata. Czas szybko mija, pewne kwestie jednak w moim życiu trzymają się mnie za bardzo, nie mam ochoty się rozpisywać na ten temat, może kiedyś. Sama pozostaję w miarę dobrym, powiedziałabym nawet optymistycznym nastroju. Mam siedemnaście lat, czasami czuję się jak stara, zmęczona życiem osoba, a przecież mam jeszcze całe życie przed sobą. Raczej nie jestem odosobniona w takich odczuciach, chyba nazwałabym to cechą charakterystyczną mojego pokolenia. Na koniec jedna z moich obecnie ulubionych piosenek.



moje ig


1 komentarz:

  1. Nie załamuj się, nie warto. I mówi to człowiek niemalże dwa razy od Ciebie starszy. Życie do łatwych nie należy, ale nikt nie powiedział, że jest nagrodą. Jak dla mnie jest zadaniem, którego nigdy nie jesteśmy w stanie dokończyć. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń